Zamawiający: Ełk, 19 listopada 2025
Gmina Miasto Ełk, 19-300 Ełk NIP 848 18 25 438 ; REGON 790671076
– Zespół Szkół Sportowych w Ełku 19-300 Ełk przy ul. Suwalskiej 15
tel.
87 732 63 70 email - sekretariat@zss.elk.pl www.zss@elk.edu.pl
DYREKTOR
ZESPOŁU SZKÓŁ SPORTOWYCH
W EŁKU
OGŁASZA
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA
„SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
DLA POTRZEB STOŁÓWKI SZKOLNEJ
W ZESPOLE SZKÓŁ SPORTOWYCH W EŁKU PRZY UL. SUWALSKIEJ 15”
okresie od 01.01.2026 roku do 31.12.2026 roku
Postępowanie prowadzone jest na podstawie Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. Nr 1579)
Dyrektor szkoły zaprasza do przedstawienia ofert cenowych na : „Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla potrzeb stołówki szkolnej Zespołu Szkół Sportowych w Ełku przy ul. Suwalskiej 15”, zgodnie z załącznikami
z nazwami i kodami CPV:
Część I - MLEKO I PRODUKTY MLECZNE CPV 155 00000 – 3
Część II –ŚWIEŻE WARZYWA I OWOCE i JAJA CPV 031 42500 - 3
Część III - PIECZYWO CPV 158 10000 - 9
Część IV -MROŻONKI WARZYWNO OWOC. I RYBNE CPV 152 21000 - 3
Część V- PRODUKTY SPOŻYWCZE
CPV 158 71200 - 6
Część VI - MIĘSO i WYROBY WĘDLINIARSKIE CPV 151 00000 - 9
Adres strony internetowej, na której można pobrać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami: www.zss.elk.pl/zamówienia
lub w siedzibie Zamawiającego
Określenie przedmiotu oraz wielkości
lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne bezgotówkowe dostawy produktów
spożywczych, asortymentowo i ilościowo wyszczególnionych w załącznikach do SIWZ
na poszczególne części i asortymenty towarowe, do pomieszczeń kuchni oraz
magazynowych wskazanych przez Zamawiającego znajdujących się w budynku
Zespołu Szkół Sportowych w Ełku przy ul. Suwalskiej 15
Opis załączników
Sukcesywne dostawy będą wykonywane codziennie lub w miarę potrzeb w godzinach od 7:00 do 13:00. Szczegółowe zamówienie na każdą z dostaw Zamawiający złoży telefonicznie lub za pomocą e-maila, w dniu poprzedzającym dostawę. Nie złożenie zamówienia do tej godziny będzie równoznaczne z brakiem potrzeby wykonywania dostawy w następnym dniu.
W przypadku artykułów
wchodzących w skład Części II zamówienia o nazwie „Pieczywo” oraz części I „Mleko i produkty Mleczne „dostawy odbywać
się będą w opakowaniach zbiorczych – koszach codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach
od 6.00 do :8.00. Zamawiający będzie zwracał
Dostawcy puste kosze przy odbiorze kolejnej dostawy. Zamówienia na w/w artykuły
Zamawiający będzie składał, telefonicznie lub w razie potrzeby drogą e-mail, do
godziny 13:00 ostatniego dnia roboczego tj. od poniedziałku do piątku
poprzedzającego dzień dostawy. Nie złożenie zamówienia do tej godziny będzie
równoznaczne z brakiem potrzeby wykonywania dostawy w danym dniu.
Towary, o których mowa powyżej, powinny odpowiadać obowiązującym normom
technicznym, smakowym i sanitarnym. Dowóz na koszt i ryzyko transportem
Wykonawcy, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego .
Zamawiający dopuszcza składanie
ofert częściowych ale nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin wykonania umowy: od dnia 1.01.2026 do dnia 31.12.2026 r.
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z powodów wymienionych w art. 24 i spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena – 55%. Jakość produktów 45 %
Miejsce i termin składania ofert: W przypadku zainteresowania, ofertę w zamkniętej kopercie, opisane nazwą i adresem wykonawcy z napisem „OFERTA NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA POTRZEB STOŁÓWKI SZKOLNEJ ZSzS CZĘŚĆ/ ZADANIE/ NR ………………………………
ORAZ "NIE OTWIERAĆ PRZED GODZ. 10:00 19 grudnia 2025"
prosimy złożyć w sekretariacie Zespołu Szkół Sportowych w Ełku /parter p. nr 16/ lub przesłać w terminie do dnia 19 grudnia 2025 roku do godz. 10:00 pocztą na adres Zespół Szkół Sportowych w Ełku, ul. Suwalska 15, 19-300 Ełk, lub pocztą elektroniczną na adres sekretariat@zss.edu.pl
Termin otwarcia ofert: 19 grudnia 2025 o godz. 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi w
siedzibie Zamawiającego (adres j.n.). O wynikach przetargu zainteresowani
zostaną poinformowani pisemnie niezwłocznie.
Adres
do korespondencji i kontaktów
Zespół
Szkół Sportowych w Ełku,
ul. Suwalska 15, 19-300 Ełk.
Tel./ 87 732 63 70/66
Termin związania ofertą: 30 dni od dnia
otwarcia ofert.
Zamawiający nie przewiduje zamiaru
zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz wyboru
najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Przedstawicielem Zamawiającego upoważnionym do kontaktu z Wykonawcą oraz udzielenia wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia, w godz. pracy jest: Pani Małgorzata Surażyńska – intendent Z.Sz.S w Ełku telefon 87 732 63 66
Dyrektor
Zespołu Szkół Sportowych w Ełku
Dorota Karpińska
|
1.
634193300_Zapytanie_ofertowe_spozywka_2026.docx (31.2 KB) Data wprowadzenia do BIP: 20-11-2025 14:18 | Data wytworzenia informacji: 20-11-2025 |
|
2.
1937770567_Zalacznik_nr_1_spozywka.docx (15.5 KB) Data wprowadzenia do BIP: 20-11-2025 14:18 | Data wytworzenia informacji: 20-11-2025 |
|
3.
1788377399_Zal_F_nr_2_-__Nabial.docx (13.9 KB) Data wprowadzenia do BIP: 20-11-2025 14:18 | Data wytworzenia informacji: 20-11-2025 |
|
4.
1853886628_Zal_E_nr_2_-_Pieczywo.docx (14 KB) Data wprowadzenia do BIP: 20-11-2025 14:19 | Data wytworzenia informacji: 20-11-2025 |
|
5.
1852126953_Zal_D_nr_2_-_Owoce_i_warzywa.docx (12.9 KB) Data wprowadzenia do BIP: 20-11-2025 14:20 | Data wytworzenia informacji: 20-11-2025 |
|
6.
806550538_Zal_C_nr_2_-_Przyprawy__art_suche.docx (17.1 KB) Data wprowadzenia do BIP: 20-11-2025 14:20 | Data wytworzenia informacji: 20-11-2025 |
|
7.
10229309_Zal_B_nr_2_-Ryby__wyroby_rybne__garmazerka.docx (16.6 KB) Data wprowadzenia do BIP: 20-11-2025 14:20 | Data wytworzenia informacji: 20-11-2025 |
|
8.
1677182511_Zal_A_nr_2_-Mieso_i_wyroby.docx (13.3 KB) Data wprowadzenia do BIP: 20-11-2025 14:20 | Data wytworzenia informacji: 20-11-2025 |