logo
Biuletyn Informacji Publicznej
Zespół Szkół Sportowych w Ełku
logo Ełk
logo BIP

Zamówienia publiczne

Zakup i dostawa pomocy przyrodniczych oraz materiałów dydaktycznych i wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości”

Ełk, dnia 26.05.2022 r.

Zakończono zapytanie ofertowe ZSS.350.5.2022

Dyrektor Zespołu Szkół Sportowych w Ełku ul. Suwalska 15 w informuje,

że zakończono w dniu 26.05.2022 o godz. 10 zbieranie zapytań ofertowych nr ZSS.350.5.2022.

     W związku z powyższym  ogłasza się wynik  wyboru oferenta na „Zakup i dostawę materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”  

Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty

z przeprowadzonego zapytania ofertowego dla zamówienia
o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 150 000 zł

Komisja w składzie:

1 .Dorota Karpińska - przewodniczący- dyrektor

2. Emilia Pawlik – członek

3. Jadwiga Tafelska - członek

W celu udzielenia zamówienia na: dostawę - Zakup i dostawa pomocy przyrodniczych oraz materiałów dydaktycznych i wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości”  nr ZSS.350.5.2022 przeprowadziła rozeznanie cenowe.

Dla zamówień o wartości poniżej progów ustawy PZP w dniu 12.05.2022 roku zaproszono do udziału w postępowaniu Wykonawców poprzez: publikację zapytania ofertowego na stronie szkoły i  BIP  oraz rozesłano zapytania ofertowe z formularzem oferty skierowane do 3 wykonawców, które stanowią integralną część niniejszej dokumentacji.

  1. W terminie składania ofert tj. do dnia 26 maja 2022 roku do godziny 10:00 wpłynęło cztery oferty :

Lp

Nazwa oferenta

Cena netto

Cena brutto

1.

J T MEBEL  83-300 Kartuzy ul. Gdańska 45

22 222,00

27333,06

2.

EDUCARIUM 85-451 Bydgoszcz ul.Grunwaldzka 207

18 158,94

22 335,00

3.

Moje Bambino 93-428 Łódź ul. Graniczna 46

18 089,17

22 249,68

4.

FH PIĄTKA Teresa Bojor 39-300 Mielec ul. Półaskiego 2a

21 131,71

25 992,00

 

Wybrano ofertę , która spełniała wszystkie wymagania i warunki określone w zapytaniu ofertowym tj.

ofertę nr 3 nazwa wykonawcy-  Moje Bambino Sp. z o.o. 93-428 Łódź ul. Graniczna 46

Cena netto 18 089,17 zł, cena brutto 22 249,68  zł

(słownie: dwadzieścia dwa tysiące dwieście czterdzieści dziewięć  złotych 68/100 )

2. Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:

Oferta spełnia wszystkie kryteria z zapytania ofertowego oraz najniższa cena.

Na tym protokół zakończono i po odczytaniu podpisano.

 

Ełk , dnia 26.05.2022 roku                                                                                                             

1.przewodnicząca- Dorota Karpińska

2. członek              Emilia Pawlik                                                                                                                                                                                                            3. członek             Jagoda Tafelska

 

 

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

związanych z Zamówieniami Publicznymi PZP

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z

04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach zamówień  jest:

 Zespół Szkół Sportowych w Ełku

ul. Suwalska 15,

19-300 Ełk;

b) jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych u  Administratora za pomocą adresu e-mail: iod@rodo.elk.pl lub pisemnie na adres administratora,

c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO

d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 1919 z późn., zm.), dalej „ustawa Pzp”;

e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przechowywania dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

h) posiada Pani/Pan:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;

− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych

osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że

przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

i) nie przysługuje Pani/Panu:

− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż

podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 RODO (ograniczenia stosowania):

* Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679,nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.

** W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

                                                                                                                                                                                 Zatwierdzam :

                                                                                                               Dyrektor

                                                                                                             Zespołu Szkół Sportowych w Ełku

                                                                                                                Dorota Karpińska

 

Status
Rozstrzygnięty
Tryb
zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia
Dostawy
Zamawiający
Zespół Szkół Sportowych w Ełku
Termin składania ofert / wniosków
26-05-2022 10:00
Termin otwarcia ofert / wniosków
26-05-2022 10:05
Data ogłoszenia
12-05-2022

Załączniki

1. 91525030_załącznik nr 1 - szczegółowa specyfikacja techniczna.docx (104.5 KB)
Data wprowadzenia do BIP: 12-05-2022 10:22 | Data wytworzenia informacji: 12-05-2022
2. 288109232_załącznik nr 2 - formularz ofertowy.docx (20.4 KB)
Data wprowadzenia do BIP: 12-05-2022 10:23 | Data wytworzenia informacji: 12-05-2022
3. 1481196192_załącznik nr 3 - wzór umowy.docx (34.3 KB)
Data wprowadzenia do BIP: 12-05-2022 10:21 | Data wytworzenia informacji: 12-05-2022

Rejestr zmian

Osoba, która wytworzyła informację:
AndrzeJ Kozłowski
Osoba, która odpowiada za treść:
Andrzej Kozłowski
Czas publikacji informacji:
26-05-2022 14:23
Wprowadzający informację:
Andrzej Kozłowski
Liczba wyświetleń informacji:
280
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji