Ełk, dnia 12.05.2022 r.
Zapytanie ofertowe ZSS.350.5.2022
Dyrektor Zespołu Szkół Sportowych w Ełku ul. Suwalska 15 w informuje, że od dnia 12.05.2022 ogłasza rozpoczęcie postępowania ofertowego na „Zakup i dostawę pomocy przyrodniczych oraz materiałów dydaktycznych i wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości”
I. Zamawiający:
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPORTOWYCH W EŁKU
19-300 EŁK UL. SUWALSKA 15
tel. 87 7326370 ,e-mail:sekretariat@zss.elk.pl |
reprezentowany przez Panią Dorotę Karpińską - Dyrektora
Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), ze względu na wartość zamówienia poniżej 130 000 złotych netto. Postępowanie prowadzi się w języku polskim.
II. Przedmiot zamówienia:
- jest to „Zakup i dostawa pomocy przyrodniczych oraz materiałów dydaktycznych i wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości”.
Podstawowe przedmioty i materiały zamówienia jako część 1 określone są szczegółowo w dokumencie - SPECYFIKACJA TECHNICZNA który stanowi załącznik nr 1 do tego zapytania. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne i materiały objęte niniejszym zamówieniem, muszą być: fabrycznie nowe, nieużywane, wolne do wad, kompletne i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowane, nie noszące śladów otwierania, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów, nie regenerowane, objęte gwarancją producenta. Oferowane pomoce dydaktyczne winny być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych i posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Dostawca zapewnia w ramach zamówienia usługę integracji i konfiguracji urządzeń oraz szkolenia.
III. Miejsca wykonania przedmiotu zamówienia
Siedziba zamawiającego 19-300 EŁK ul. Suwalska 15
IV. Termin wykonania zamówienia i rozliczenie za zamówienie
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia od podpisania umowy: 1 miesiąc
2. Rozliczenie za wykonanie zamówienia będzie jednorazowe po wystawieniu przez wykonawcę faktury z określeniem nabywcy i odbiorcy zamówienia, w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury.
V. Sposób przygotowania i składania ofert
1) Wykonawca składa Ofertę na podstawie załącznika nr 2 do Zapytania Ofertowego
2) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym
postępowaniu.
3) Cena oferty musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego Zapytania Ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca.
VI. Sposób, miejsce składania ofert:
1.Ofertę należy przesłać pocztą na adres zamawiającego, w formie papierowej, w formie elektronicznej na adres sekretariat@zss.elk.pl lub złożyć osobiście w Sekretariacie Zespołu Szkół Sportowych w Ełku przy ul. Suwalskiej 15 do dnia 26 maja 2022 do godz. 10.00.
Na kopercie należy umieścić „Zakup i dostawa pomocy przyrodniczych oraz materiałów dydaktycznych i wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości”
VII. Ocena ofert:
1.Zamawiający
dokona oceny złożonych ofert pod względem ich formalnej zgodności
z Zapytaniem Ofertowym.
2.Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:
a) jeżeli jej treść nie odpowiada istotnej treści Zapytania Ofertowego z zastrzeżeniem poniższych zapisów o poprawieniu oferty lub jest niezgodna z innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
b) zawiera rażąco niska cenę.
3. Kryteria oceny ofert: 100% cena.
2. Cena ryczałtowa, powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz podatek VAT.
3. W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie, Zamawiający może prowadzić z Wykonawcami negocjacje w celu uzyskania najkorzystniejszych warunków realizacji zamówienia.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawarcia umowy w razie, gdy realizacja przedmiotu zamówienia, w świetle złożonych ofert, uznana zostanie przez Zamawiającego za niemającą racjonalnego uzasadnienia.
VIII. Warunki płatności:
14 dni od dnia dostarczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury.
VIII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wszystkie podmioty, które, przesłały oferty w ustalonym terminie.
2. Jeżeli firma, której oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. Wybór najkorzystniejszej oferty nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy.
4. Zamawiający zastrzega prawo niewybierania żadnej oferty jeżeli wartość najniższej oferty przekroczy kwotę przeznaczoną na wykonanie zadania.
IX. Osoby upoważnione do kontaktu:
Pod względem merytorycznym – Pani Aneta Dobkowska tel.501669490
Pod względem proceduralnym – Pan Andrzej Kozłowski tel. 698692199
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
związanych z Zamówieniami Publicznymi PZP
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach zamówień jest:
Zespół Szkół Sportowych w Ełku
ul. Suwalska 15,
19-300 Ełk;
b) jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych u Administratora za pomocą adresu e-mail: iod@rodo.elk.pl lub pisemnie na adres administratora,
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 1919 z późn., zm.), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przechowywania dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
RODO (ograniczenia stosowania):
* Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679,nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
** W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
1.Zapytanie ofertowe
2.Załącznik nr 1 SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA
3.Załącznik nr 2 formularz oferty
4. Załącznik nr 3 wzór umowy Zatwierdzam
:
Dyrektor
Zespołu Szkół Sportowych w Ełku
Dorota Karpińska