logo
Biuletyn Informacji Publicznej
Zespół Szkół Sportowych w Ełku
logo Ełk
logo BIP

Zamówienia publiczne

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w 2025 roku - artykuły spożywcze, do kuchni ZSS w Ełku ul. Suwalska 15

ZAPYTANIE OFERTOWE NA SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW  ŻYWNOŚCIOWYCH W 2025 ROKU - ARTYKUŁY SPOŻYWCZE

Tryb postępowania - Zapytanie ofertowe, do którego nie stosuje się przepisów Ustawy PZP poniżej kwot o których mowa w art. 2 ust.1 pkt. 1 PZP  (tekst jedn.: Dz.U. z 2024 r. poz. 1320).

  I.     Zamawiający:

Zespół Szkół Sportowych w Ełku 19 – 300 Ełk, ul. Suwalska 15; tel. 87 732 63 70;   

e-mail: sekretariat@zss.elk.pl

 II.       Opis przedmiotu zamówienia:

1.   Przedmiotem zamówienia jest: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOSCIOWYCH W 2025 ROKU  - ARTYKUŁY SPOŻYWCZE .

2.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:  Formularz asortymentowo - cenowy.

3.     Nie dopuszcza się składania ofert, które nie obejmują wszystkich pozycji danego zapytania.

ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE, ŻE GODZINY DOSTAW WSKAZANE W ZAPYTANIU OBOWIĄZUJĄ PRZEZ CAŁY OKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA. ZAMAWIAJĄCY BEDZIE ODNOTOWYWAŁ SPÓŹNIENIA DOSTAW.

4.      Zamawiający informuje, że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji a tzn., że podane ilości są wartościami max. które należy wycenić w ofercie cenowej. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb a gwarantowana ilość artykułów to 60% artykułów wymienionych w załączniku nr 2 formularzu asortymentowo- cenowym. Pozostałą część zamówienia Zamawiający zrealizuje zgodnie  z zapotrzebowaniem.

5.      Wymagania dotyczące przedmiotu umowy:

1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami  i opinią Sanepidu na własny koszt w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.

2) Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru.

3)  Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca.

4) Towar świeży,  I gatunku, najwyższej jakości dopuszczony do obrotu zgodnie
z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do spożycia,
z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania - w tym szczególnie towar spełniający wymogi Polskiej Normy, wymogi określone w ustawie. Towar musi zostać dostarczony:   Towar ma być dostarczony do magazynu przy kuchni szkolnej (wjazd od ul. Suwalskiej ) w godz. 06.00-08.00 .

Definicja - ARTYKUŁY SPOŻYWCZE – przyprawy zapach świeży po otwarciu  produktów, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty gotowane sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni, mętnej konsystencji

Wykonawca gwarantuje, że dostarczone artykuły żywnościowe będą zgodne z obowiązującymi przepisami i przedstawi na żądanie Zamawiającego  stosowne dokumenty zgodnie:  

1)    Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych odsprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach zawartość cukrów, sodu/soli oraz tłuszczy w produktach nie powinna przekraczać wartości wykazanych w wyżej wymienionym rozporządzeniu (Dz. U.2016  poz.1154)

2)     Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252, z 2020 r. poz. 284, 285, 1493.) 

3)     Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Ray (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności ,

4)     Ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno –spożywczych  Dz. U. z 2019 r. poz. 2178, z 2020 r. poz. 285. wraz z aktami wykonawczymi;

5)     Dyrektywami i Rozporządzeniem UE w szczególności Rozporządzeniem (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie Higieny środków spożywczych (Dz. Urz UE L 139 z 30.04.2004 r.str 1) ;Dz. Urz. UE Polskie Wydanie Specjalne rozdz.1 3,t 34 str.319)

6)     6)Rozporządzeniem WE NR 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 29 Kwietnia 2004 r ustanawiające szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (DZ.U. L139 z 30.04.2004 , str.55 z późn. zm) Dz. Urz UE Polskie Wydanie specjalne rozdz. 3,t45 str. 75 , z poźn. zm)

7)     7)Rozporządzeniem (WE  178/2002  Parlamentu Europejskiego i rady z dnia 28 stycznia 2002 ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności (Dz. U. UE L z dnia 1 lutego 2002 r z poen. zm: Dz. U. UE Polskie Wydanie specjalne rozdz. 15, t6, str. 463 , z poźn. zm.)

8)     8) Ustawą z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego(Dz. U. z 2006 r. nr 17, poz. 127 z późn. zm. )

6. Każdy oferowany artykuł powinien być oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwa środka spożywczego, nazwa producenta, wykaz składników występujących w środku spożywczym, termin przydatności do spożycia.

 7.   Dostawy ( w tym  rozładunek ) będą dostarczane do siedziby Zamawiającego do magazynu przy kuchni szkolnej (wjazd od ul. Suwalskiej lub Łukasiewicza)

8. Dostawa transportem i na koszt Wykonawcy.

9. Dostawa towaru partiami, stosownie do potrzeb i zamówień Zamawiającego. Wszelkie reklamacje dotyczące dostawy Wykonawca zobowiązany jest załatwić w trybie pilnym od zgłoszenia. W przypadku dostarczenia zamówionego towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości czy niedostarczenia towaru, a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy we wskazanym terminie – Zamawiający w w/w okolicznościach ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej . Koszty powstałe z tego tytułu obciążają wykonawcę.

10. Do każdej dostawy Wykonawca dołącza:

        WZ lub  fakturę

11.Opakowania wypożyczone Zamawiającemu nieodpłatnie lub wliczone w cenę towaru.

Od momentu dostawy towaru do magazynu Zamawiającego, koszty w całym okresie korzystania       z przedmiotu zamówienia ( w tym koszty przechowywania, koszty przetworzenia, koszty wywozu odpadów) są kosztami Zamawiającego, jednakowymi dla wszystkich Wykonawców.

III.       Termin wykonania zamówienia:

Termin wykonania zamówienia od 1 stycznia do 31 grudnia 2025 r.
z zastrzeżeniem, że dostawy będą realizowane w okresach przebywania dzieci         i młodzieży w placówkach oświatowych.

IV.        Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia:

Zespół Szkół Sportowych w Ełku 19 – 300 Ełk, ul. Suwalska 15 (do magazynu przy kuchni szkolnej)

  V.            WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I PODSTAWY WYKLUCZENIA

1)      spełniają warunki udziału w postępowaniu, art. 112 Ustawy PZP dotyczące:

a)     kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z wzorem zał.  nr 3

b)     sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku       w tym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z wzorem zał.  nr 3

c)      zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku        w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z wzorem zał.  nr 3

d)     i nie podlegają wykluczeniu na podst. Art. 108 Ustawy PZP z 2020 r.

2.     Do oferty Wykonawca składa Oświadczenie zgodnie z zał. Nr 3 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.

Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniuzamieszcza informację
o tych podmiotach w oświadczeniu o którym mowa w ust. 2 powyżej.

      W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,   

       oświadczenie o którym mowa w ust. 2 powyżej składa każdy z Wykonawców  

       wspólnie  ubiegających się o zamówienie

 

VI.            INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEN LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

 

Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje (dotyczy składania ofert) Zamawiający i Wykonawcy przekazują w następujących formach:

      elektronicznie na adres  e-mail sekretariat@zss.elk.pl  lub pisemnie w siedzibie     zamawiającego do sekretariatu (parter pokój 16)

 

VII.            OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY, OTWARCIE OFERT

 

Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

1.     Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich   w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

2.      Zaleca się aby oferta była sporządzona wg Formularza Oferty stanowiącego zał. nr 1 do nin. Zapytania

3.      Zaleca się, aby wszelkie zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia w tekście oferty były parafowane i datowane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zaleca się również, aby oferta zawierała spis treści oraz numerację stron. Całość oferty winna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie.

 

4.     Oferta powinna zawierać oprócz wypełnionego zgodnie ze wzorem:
 Formularza oferty zał. Nr 1 :

      zał. nr 2 formularz asortymentowo-cenowy,
      zał. nr 3 Oświadczenie pełnomocnictwo, w przypadku określonym w ust.1

1)     Wypełnione formularze asortymentowo – cenowe

2)    KRS, CDEIG

5.     Ofertę należy złożyć lub przesłać w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej treścią przed upływem terminu otwarcia ofert.

6.     Koperta powinna być opatrzona nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy oraz napisem:

„Oferta na sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych w roku 2025 - ARTYKUŁY SPOŻYWCZE.”

7.      Ofertę można też przesłać w formie elektronicznie, w jednym pliku, z nazwą j/w  na adres: e-mail: Zespół Szkół Sportowych sekretariat@zss.elk.pl

Do godz. 11.00 dnia 30.12.2024 r.

 

OTWARCIE OFERT 30.12.2024 r. GODZ. 12.00 SEKRETARIACIE SZKOŁY.
Zespół Szkół Sportowych w Ełku 19 – 300 Ełk, ul. Suwalska 15; tel. 87 732 70; e-mail: sekretariat@zss.elk.pl

 

VIII.            OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1.       Wykonawca określa cenę całkowitą za realizację zamówienia poprzez wskazanie w Formularzu Oferty ceny brutto oferty zawierającej należny podatek od towarów i usług (VAT).

2.      Ceny podane w ofercie winny być wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i podane w złotych polskich. Ceny realizacji zamówienia powinny być wyrażone liczbowo.

3.      Podane w ofercie ceny muszą uwzględniać wszystkie wymagania Zapytania  oraz obejmować wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

4.      Wszystkie pozycje formularza asortymentowo- cenowego muszą zawierać cenę jednostkową brutto. Wpisujemy wartość ogółem brutto w załączniku a suma wartości brutto  wszystkich produktów stanowi wartość ofertową.( dotłaczamy do Formularza ofertowego zał. nr 1 do ZAPYTANIA)

5.      Rozliczenia miedzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN.

6.     Wykonawca musi wycenić każdą pozycję Formularzu asortymentowo- cenowego zał. nr 2, Wykonawca nie może zmieniać jednostek miar, opisów w tabelach, określonych w zał. nr 2 ,

 

IX.      OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT.

1. Kryteria oceny ofert będzie przebiegać odrębnie dla każdej części zamówienia.

         Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: 

 

1. CENA 40%

 

2. JAKOŚĆ 60%

 

 X.            POSTANOWIENIA UMOWNE:

1. Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego na podstawie zgłoszonego zapotrzebowania w dniu poprzedzającym dostawę lub na dwa, trzy dni przed dostawą : telefonicznie określającego ilość oraz rodzaj artykułu.

2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru na swój koszt własnym transportem wraz z jego rozładowaniem w magazynie Zamawiającego. Dostawy ( w tym  rozładunek ) będą dostarczane do siedziby Zamawiającego.

3.Wykonawca wystawiając fakturę VAT jest zobowiązany do stosowania cen widniejących na formularzach asortymentowo- cenowych.

4. Wykonawca wystawi fakturę   dla  

     Nabywca:

     Gmina Miasto Ełk

     ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4

     19-300 Ełk

     NIP 848 182 54 38

    Odbiorca:

     Zespół Szkół Sportowych w Ełku 19 – 300 Ełk,

      ul. Suwalska 15     19-300 Ełk

     Faktura będzie przesłana, dostarczona  na adres Odbiorcy:  

     Zespół Szkół Sportowych w Ełku 19 – 300 Ełk, ul. Suwalska 15, 19-300 Ełk

Towar świeży,  I gatunku, najwyższej jakości dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do spożycia, z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania - w tym szczególnie towar spełniający wymogi Polskiej Normy, wymogi określone w ustawie.
Towar musi zostać dostarczony:

 W godz. 6.00-08.00.Towary będą zamawiane 1, 2 lub 3  dni przed  dostawą telefonicznie. Dostawy ( w tym  rozładunek ) będą dostarczane do siedziby Zamawiającego 
do magazynu przy kuchni szkolnej.


WSZYSTKIE PRODUKTY NAJWYŻSZEJ JAKOSCI

5. Odbiór towarów będących przedmiotem zamówienia będzie odbywał się w  siedzibie Zamawiającego

6. Zamawiający podczas odbioru towaru zobowiązany jest do sprawdzenia ilości, rodzaj i jakości produktów.

7. Przejęcie odpowiedzialności za towar następuje z chwilą jego odbioru w magazynie Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, ze nie uchyla to odpowiedzialności Wykonawcy  za ukryte wady jakościowe towaru.

8. W przypadku dostarczenia towaru z wadami (dotyczy to jakości, świeżości, terminu przydatności do spożycia) lub niezgodności dostawy z zamówieniem lub parametrami określonymi w ofercie, Zamawiający może odmówić jego przyjęcia i żądać wymiany na towar wolny od wad.

9. Wykonawca po przyjęciu reklamacji zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia do 1 godz . zamiast produktów wadliwych takiej samej ilości produktów wolnych od wad oraz naprawienia szkody wynikłej  z opóźnienia  bez prawa żądania dodatkowych opłat z tego tytułu.

10. Za dostarczony asortyment Zamawiający zobowiązuje się zapłacić cenę wynikającą z określonych w ofercie cen jednostkowych dostarczanego asortymentu.

11. Nie przewiduje się waloryzacji ceny oferty.

12. Zapłata należności za dostarczony towar nastąpi w formie polecenia przelewu z rachunku Zamawiającego na rachunek Wykonawcy umieszczony na fakturze w terminie do 14 dni od daty otrzymania oryginału faktury.

13. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie kwota odpowiadająca iloczynowi ilości faktycznie dostarczonych towarów wg ich rodzaju oraz cen zawartych w ofercie. Zamawiający informuje, że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji a tzn., że podane ilości są wartościami max. które należy wycenić  w ofercie cenowej. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb a gwarantowana ilość artykułów to 60% artykułów wymienionych w załączniku nr 2 Formularzu Asortymentowo- cenowym. Pozostałą część zamówienia Zamawiający zrealizuje zgodnie z zapotrzebowaniem.

14. Dostawy będą realizowane w okresach przebywania dzieci i młodzieży w placówkach oświatowych.

15. Strony ustalają osoby upoważnione do bieżących kontaktów w trakcie realizacji umowy:

a) ze strony Zamawiającego  - intendentka Pani - Małgorzata Surażyńska

b) ze strony Wykonawcy ………….........................................................................................…………………

16. W zakresie wzajemnego współdziałania przy realizacji przedmiotu umowy, strony zobowiązują się działać niezwłocznie, przestrzegając obowiązujących przepisów prawa             i ustalonych zwyczajów  z poszanowaniem praw drugiej strony.

17.W razie niewykonania lub nienależytego wykonania oerty:

1. Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu kary umowne w wysokości

a) 10% wartości umowy, gdy Zamawiający odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca.

b) 1 % wartości partii dostawy danego dnia nie dostarczonej w terminie, za każdą rozpoczęta godzinę opóźnienia max do 5 godzin. 

Dostawca wyraża zgodę na potrącenie w/w kar umownych  z należności wynikających  z faktury VAT lub rachunku.

Jeżeli kara umowna  nie wyczerpuje całości szkody zamawiający może dochodzić swoich praw na zasadach ogólnych.

18. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy karę umowną w wysokości 5% wartości dostaw, w razie odstąpienia przez Wykonawcę od oferty z powodu okoliczności, za które odpowiada Zamawiający.

19. Za niedotrzymanie terminu płatności faktur Wykonawca może naliczyć Zamawiającemu odsetki ustawowe.

20. Strony mogą dochodzić na zasadach ogólnych odszkodowania przewyższającego wysokość kar umownych.

23.W razie rażącego naruszenia postanowień przesłanej oferty, w szczególności powtarzających się opóźnień w realizacji dostaw, mimo bezskutecznego wezwania do zaprzestania naruszeń, stronie poszkodowanej przysługuje prawo odstąpienia od oferty ze skutkiem natychmiastowym z winy strony naruszającej.

24. Strony dopuszczają zmiany istotnych postanowień niniejszej oferty, zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności, których  nie można było przewidzieć w chwili wyboru niniejszej oferty, polegające na:

a) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w tym zmiany ustawowe zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),

b) zmiany terminu, częstotliwości dostaw i sposobu wykonywania umowy w przypadku, gdy niezbędna jest zamiana sposobu wykonywania lub terminu, częstotliwości realizacji przedmiotu umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania oferty.

c)w zakresie rzeczowym przedmiotu umowy tj. zaprzestania wytwarzania produktu objętego ofertą , pod warunkiem , iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości , za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego ofertą.

d)przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego, pod warunkiem, iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości za cenę nie wyższa niż cena produktu objętego ofertą.

e)wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/ udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego ofertą oraz lepszą jakością.

f)dopuszcza się zmiany oferty  w zakresie numeru katalogowego, nazwy produktu wielkości opakowania przy zachowaniu jego parametrów- w przypadku wprowadzenia niniejszych zmian przez producenta potwierdzonych odpowiednimi dokumentami.

25. Dopuszcza się zmiany w treści niniejszej oferty gdy zmiany te są nieistotne w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

26. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej oferty wymagają aneksu sporządzonego  z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

27.Wszelkie spory mogące wynikać z realizacji oferty rozstrzygać będzie Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

28.W sprawach nieuregulowanych niniejszą ofertą mają zastosowanie odpowiednie przepisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Kodeksu Cywilnego.

 

                                                                                               Zatwierdzam :

                                                                                                                               DYREKTOR

                                                                                                    ZESPOŁU SZKÓŁ SPORTOWYCH W EŁKU

                                                                                                                         DOROTA KARPIŃSKA

XI.            Osoba upoważniona do kontaktu:

1. Małgorzata Surażyńska 87 732 63 66

XII.            Ochrona danych osobowych:

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zespołu Szkół Sportowych w Ełku przy ul. Suwalskiej 15, 19-300 Ełk, zwane dalej w skrócie Administratorem.

2. Przedstawicielem Administratora jest inspektor ochrony danych u administratora z którym można skontaktować się pod adresem iod@rodo.elk.pl, lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

3. Kontakt do Administratora: telefon: +48 87 732 63 70 e-mail: 

sekretariat@zss.elk.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego mającego na celu wybór najkorzystniejszej oferty oraz wykonania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia tego zapytania ofertowego.

5. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane organom i osobom uprawnionym do przeprowadzenia w projekcie czynności kontrolnych i audytowych.

6. Każdej osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo do: żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.

7. Każdej osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim

8. Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.

9. Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

10. Podanie danych osobowych w ofercie jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w zapytaniu ofertowym, mającym na celu wybór najkorzystniejszej oferty.

 

Załączniki:


Status
Ogłoszony
Tryb
nieograniczony
Rodzaj zamówienia
Dostawy
Zamawiający
Zespół Szkół Sportowych w Ełku
Nr UZP
nie podlega
Nr TED
nie podlega
Termin składania ofert / wniosków
30-12-2024 11:00
Termin otwarcia ofert / wniosków
30-12-2024 12:00
Data ogłoszenia
19-11-2024

Załączniki

1. 1250817800_Zapytanie ofertowe spożywka 2025.docx (31 KB)
Data wprowadzenia do BIP: 20-11-2024 08:07 | Data wytworzenia informacji: 20-11-2024
2. 635008509_Zał A nr 2 -Mięso i wyroby.docx (13.4 KB)
Data wprowadzenia do BIP: 20-11-2024 08:28 | Data wytworzenia informacji: 20-11-2024
3. 1712303269_Zał B nr 2 -Ryby, wyroby rybne, garmażerka.docx (16.6 KB)
Data wprowadzenia do BIP: 20-11-2024 08:29 | Data wytworzenia informacji: 20-11-2024
4. 364628823_Zał C nr 2 - Przyprawy, art suche.docx (17.1 KB)
Data wprowadzenia do BIP: 20-11-2024 08:30 | Data wytworzenia informacji: 20-11-2024
5. 1339058120_Zał D nr 2 - Owoce i warzywa.docx (13 KB)
Data wprowadzenia do BIP: 20-11-2024 08:31 | Data wytworzenia informacji: 20-11-2024
6. 1521510866_Zał F nr 2 - Nabiał.docx (13.9 KB)
Data wprowadzenia do BIP: 20-11-2024 08:32 | Data wytworzenia informacji: 20-11-2024
7. 2107998217_Zał E nr 2 - Pieczywo.docx (14 KB)
Data wprowadzenia do BIP: 20-11-2024 08:32 | Data wytworzenia informacji: 20-11-2024
8. 396965382_Załącznik nr 1 spożywka.docx (15.5 KB)
Data wprowadzenia do BIP: 20-11-2024 08:33 | Data wytworzenia informacji: 20-11-2024

Rejestr zmian

Osoba, która wytworzyła informację:
Andrzej Kozłowski
Osoba, która odpowiada za treść:
Andrzej Kozłowski
Czas publikacji informacji:
20-11-2024 10:56
Wprowadzający informację:
Andrzej Kozłowski
Liczba wyświetleń informacji:
24
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji