logo
Biuletyn Informacji Publicznej
Zespół Szkół Sportowych w Ełku
logo Ełk
logo BIP

Zamówienia publiczne

„Dostawa peletu drzewnego w 2025 r do Zespołu Szkół Sportowych w Ełku”

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia  -

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

 

Zespół Szkół Sportowych w Ełku zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zamówienia: „Dostawa peletu drzewnego w 2025 r do Zespołu Szkół Sportowych w Ełku”

 

wyszczególnienie

Informacje o zamówieniu

uwagi:

Adres i dane teleadresowe Zamawiającego

Zespół Szkół Sportowych

19-300 Ełk, ul. Suwalska 15

 

tel. 87 7326370

e-mail: sekretariat@zss.elk.pl

 

Osoba do kontaktu

Andrzej Kozłowski

tel. 87 732 63 66

e-mail: zsswe@o2.pl

 

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wielokrotna dostawa pelletu drzewnego w szacunkowej ilości 120 ton do kotłowni Zamawiającego, polegającej na załadunku, transporcie i rozładunku peletu na koszt Wykonawcy. Podana ilość jest szacunkowa i może ulec zmianie w czasie realizacji umowy.

 

Miejsce składania ofert cenowych

Zespół Szkół Sportowych – sekretariat (parter)

19-300 Ełk, ul. Suwalska 15

 

Warunki udziału w postępowaniu

- posiadanie stosownych uprawnień do wykonywania okr. działalności

- dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim oraz zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia

- oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

 

warunki i termin złożenia ofert cenowych

Oferty cenowe, na załączonym papierowym formularzu, lub w wer . elektronicznej spakowane programem Win-rar  z hasłem dostępowym do spakowanego pliku / hasło podajemy esmsem 30 minut przed otwarciem ofert  na nr osoby do kontaktów /

 należy złożyć osobiście lub drogą pocztową lub elektroniczną do 30 grudnia  2024 r. do godz. 8:00 (liczy się data i godzina wpływu) do sekretariatu szkoły w zamkniętych, nieprzeźroczystych kopertach lub w pliku z napisem „Dostawa peletu w 2025 r do Zespołu Szkół Sportowych w Ełku”.

Otwarcie ofert 30.12.2024 o godz.9:00

 

Potwierdzenie jakości peletu

zgodnie z normami DIN obowiązującymi w Polsce i krajach Unii Europejskiej. Raport z badań analizy laboratoryjnej (wyniki pomiarów parametrów jakościowych uprawnionego laboratorium - jak najnowszy) podstawą do rozliczeń jakościowych dostarczonej biomasy.

 

Parametry dotyczące jakości peletu

parametr

jednostka

parametry zakładane

 

średnica

mm

granulat o średnicy 6-8

długość

mm

3,15 – 3,89

wytrzymałość mechaniczna - gęstość

kg/dm3

od 0,65

zawartość popiołu

%

do 0,5

wilgotność

%

do 10

wartość opałowa

kJ/kg

od 18 000 i więcej

zawartość siarki

%

do 0,05

Wielkość zamówienia

orientacyjnie 120 ton,

Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamówienia stosownie do potrzeb – ilość uzależniona jest od warunków atmosferycznych, a wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń

 

Szacunkowa wielkość dostawy jednorazowo

Dostawy będą realizowane sukcesywnie w formie cało samochodowej ok. 23-24 ton jednorazowo, lub za pomocą autocysterny ze złączem pneumatycznym ok. 17 ton, lub na paletach, worki po 15 kg ( 975,1050 kg) maksymalnie 5 palet jednorazowo.    Wykonawca zapewni środki transportu (sprawnie technicznie i czyste) niezbędne do realizacji Zamówienia, który pokrywa wszelkie koszty z tym związane. Dla ochrony przed pyleniem, zanieczyszczeniami i wilgocią, Wykonawca zapewni szczelne oplandekowanie środków transportu przewożących biomasę.- pellet.

 

 

Realizacja dostaw

zgodnie z ustalonym między stronami harmonogramem wstępnym ( w sezonie grzewczym 1-2 dostawy miesięcznie) lub w wyjątkowych, nieprzewidzianych sytuacjach w ciągu
5 – ciu dni od złożenia zgłoszenia telefonicznego lub
e-mailem przez Zamawiającego

 

Preferowany sposób dostawy

Możliwość wyładunku z samochodu autocysterny z automatycznym złączem i rozładunkiem o dł . węża do 20 mb, lub ciągnik( TIR)  z naczepą z urządzeniem samowyładowczym np HDS lub HIAB o łącznej masie do 44 ton brutto, lub z naczepą TIR  /firanka /plandeka z uzgodnionym i policzonym w koszty dostawy wyładunkiem wynajętą koparko-ładowarką z widłami. oraz w ostateczności, dostawa na paletach w workach z wrzuceniem przez dostawcę, do kotłowni oknem zsypowym. ( max 5 palet jednorazowo ) Pellet powinien być pakowany luzem w worki jutowe typu Big Bag z dolnym fartuchem do 1000 kg netto, z nadrukiem informacji o producencie oraz normie jakościowej pelletu. Worki mają mieć wzmocnienia na każdym z 4 zaczepów  do przeładunku .Jednorazowo nie więcej niż 24szt/1ton. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do odbioru pustych worków po wypakowaniu.

 

Forma płatności

płatność w PLN przelewem bankowym od 14 do 21 dni roboczych od otrzymania  faktury VAT  na rachunek bankowy  Wykonawcy

 

Kryterium wyboru Wykonawcy

/ cena i inne kryteria /

1.cena brutto za tonę peletu wraz z kosztami dostawy, ważenia i rozładunku do kotłowni Zamawiającego, - 80%

2. jakość, wart. opałowa, wart. popiołu - 10%

3. preferowany sposób transportu i dostaw odpowiadającego opisowi w opisie zamówienia -   8%

4. ilość ponad 14 dni na dokonanie przelewu - 2%

 

 

 

   Uwaga!!!

Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia celem uzyskania wszystkich koniecznych informacji do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.

 

                                                                                                             Zatwierdzam:   

                                                                                                                 Dyrektor

                                                                                               Zespołu Szkół Sportowych w Ełku

                                                                                                             Dorota Karpińska

Status
W toku
Tryb
nieograniczony
Rodzaj zamówienia
Dostawy
Zamawiający
Zespół Szkół Sportowych w Ełku
Nr UZP
2024/BZP00599072/01
Nr TED
NIE
Termin składania ofert / wniosków
30-12-2024 08:00
Termin otwarcia ofert / wniosków
30-12-2024 09:00
Data ogłoszenia
18-11-2024

Załączniki

1. 590856534_1. SIW przedmiotu zamówienia 2025 z podpisem.pdf (1.1 MB)
Data wprowadzenia do BIP: 18-11-2024 10:25 | Data wytworzenia informacji: 18-11-2024
2. 1967323802_2. FORMULARZ OFERTO-CENOWY 19.11. 2024.pdf (704.7 KB)
Data wprowadzenia do BIP: 18-11-2024 10:25 | Data wytworzenia informacji: 18-11-2024
3. 1666658436_3. Umowa_pelet_ZSS_2025.pdf (1 MB)
Data wprowadzenia do BIP: 18-11-2024 10:26 | Data wytworzenia informacji: 18-11-2024
4. 410469278_4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu _wzór_.docx (18.8 KB)
Data wprowadzenia do BIP: 18-11-2024 10:26 | Data wytworzenia informacji: 18-11-2024
5. 1633235847_5. Oswiadczenie o przynależnosci lub braku przynaleznosci do grupy kapitałowej-1.docx (16.5 KB)
Data wprowadzenia do BIP: 18-11-2024 10:27 | Data wytworzenia informacji: 18-11-2024
6. 929496442_6. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.docx (14.4 KB)
Data wprowadzenia do BIP: 18-11-2024 10:27 | Data wytworzenia informacji: 18-11-2024

Rejestr zmian

Osoba, która wytworzyła informację:
Andrzej Kozłowski
Osoba, która odpowiada za treść:
Andrzej Kozłowski
Czas publikacji informacji:
19-11-2024 14:03
Wprowadzający informację:
Andrzej Kozłowski
Liczba wyświetleń informacji:
6
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji