logo
Biuletyn Informacji Publicznej
Zespół Szkół Sportowych w Ełku
logo Ełk
logo BIP

Zamówienia publiczne

„Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”. nr 2

Ełk, dnia 21.12.2021 r.

 

Zakończono zapytanie ofertowe ZSS.350.3.2021

      Dyrektor Zespołu Szkół Sportowych w Ełku ul. Suwalska 15 w informuje,

że zakończono w dniu 21.12.2021 o godz. 10 zbieranie zapytań ofertowych nr ZSS.350.3.2021.

     W związku z powyższym  ogłasza się wynik  wyboru oferenta na „Zakup i dostawę materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”  

 

Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty

z przeprowadzonego zapytania ofertowego dla zamówienia
o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 150 000 zł

Komisja w składzie:

1 .Dorota Karpińska - przewodniczący- dyrektor

2. Emilia Pawlik – członek

3. Jadwiga Tafelska - członek

 

W celu udzielenia zamówienia na: dostawę - Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”  nr ZSS.350.3.2021 przeprowadziła rozeznanie cenowe.

Dla zamówień o wartości poniżej progów ustawy PZP w dniu 13.12.2021 roku zaproszono do udziału w postępowaniu Wykonawców poprzez: publikację zapytania ofertowego na stronie szkoły i  BIP  oraz rozesłano zapytania ofertowe z formularzem oferty skierowane do 3 wykonawców, które stanowią integralną część niniejszej dokumentacji.

  1. W terminie składania ofert tj. do dnia 21 grudnia 2021 roku do godziny 10:00 wpłynęły następujące oferty

L.p.

Nazwa i adres Wykonawcy

Cenna netto

Cena brutto

1.

TEMATIK EŁK Sp. z o.o.

19-300 Ełk ul. Wawelska 22H

12537, 00

15420,51

2.

MASZKOMP ROBERT MASZKOWSKI

19-300 Ełk ul. Mickiewicza 42 / lokal 9

 

11869,92

14 600,00

 

     Wybrano ofertę najkorzystniejszą spośród spełniających wszystkie wymagania i warunki określone w zapytaniu ofertowym tj. ofertę nr 2 nazwa wykonawcy-  MASZKOMP ROBERT MASZKOWSKI     19-300 Ełk ul. Mickiewicza 42 / lokal 9

  1. Cena netto 11869,92 zł, cena brutto 14 600,00 zł

(słownie: czternaście tysięcy sześćset złotych)

2. Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:

Oferta spełnia wszystkie kryteria z zapytania ofertowego oraz najniższa cena.

Na tym protokół zakończono i po odczytaniu podpisano.

Ełk , dnia 21.12.2021 roku                                                                                                                                                              

1.przewodnicząca- Dorota Karpińska

2. członek               Emilia Pawlik

3.członek        Jagoda Tafelska

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

związanych z Zamówieniami Publicznymi PZP

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z

04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach zamówień  jest:

 Zespół Szkół Sportowych w Ełku

ul. Suwalska 15,

19-300 Ełk;

b) jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych u  Administratora za pomocą adresu e-mail: iod@rodo.elk.pl lub pisemnie na adres administratora,

c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO

d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 1919 z późn., zm.), dalej „ustawa Pzp”;

e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przechowywania dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

h) posiada Pani/Pan:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;

− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych

osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że

przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

i) nie przysługuje Pani/Panu:

− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż

podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 RODO (ograniczenia stosowania):

* Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679,nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.

** W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

 

                                                                                                                                           Zatwierdzam :

                                                                                                                                             Dyrektor

                                                                                                                         Zespołu Szkół Sportowych w Ełku

                                                                                                                                      Dorota Karpińska

Status
Rozstrzygnięty
Tryb
zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia
Dostawy
Zamawiający
Zespół Szkół Sportowych w Ełku
Termin składania ofert / wniosków
21-12-2021 10:05
Termin otwarcia ofert / wniosków
21-12-2021 10:05
Data ogłoszenia
13-12-2021

Rejestr zmian

Osoba, która wytworzyła informację:
Andrzej Kozłowski
Osoba, która odpowiada za treść:
Andrzej Kozłowski
Czas publikacji informacji:
21-12-2021 12:28
Wprowadzający informację:
Andrzej Kozłowski
Liczba wyświetleń informacji:
264
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji